Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


luni, 3 martie 2014

8. Sunt un lucrator de lumina - H’oponopono


Unitatea este adevarul. Tu te extinzi mult mai departe decat iti imaginezi. Trupurile si granitele sunt aici, astfel incat sa poti experimenta diferitele tale aspecte. Aceasta nu este o planeta de oamenii evoluati inferior. Este un loc acoperit cu suflete foarte evoluate, ființe eterne de lumina, lucratori in lumina!

Ca Unul, esti aici pentru a te provoca. Ca Unul, ai venit sa faci o declaratie. Esti aici pentru a spune, in termeni clari, "Sunt o bucata de divinitate, o scanteie stralucitoare din Sursa . Nu este nimic care sa poate stinge lumina mea. Vreau totul. "
Si am tot primit. Fiecare fateta intunecata a existentei a fost vizitat asupra omenirii. De ce? Asa ca sa putem ieși din ea, lumini aprinse, sigur de cine suntem.
Si cine suntem noi? Suntem totul si toti, fiecare sarut, fiecare cuvant, toate ororile, precum si iubirea.

Aici este o ilustrare perfecta de unitate, asa cum a declarat Dr. Joe Vitale:
________________________________________________________

H’oponopono --  
Acum doi ani, am auzit despre un terapeut in Hawaii care a vindecat o sectie completa a pacientilor nebuni penal - fara sa-i vada pe nici una dintre ei. Psihologul va studia diagrama unui deținut și apoi uitandu-se in el insusi va vedea modul in care el a creat boala acelei persoane. Dupa cum el insusi si-a imbunatatit sanatatea , si la pacient s-a ameliorat.

"Cand am auzit prima data aceasta poveste, am crezut ca a fost o legenda urbana. Cum ar putea cineva vindeca pe oricine altcineva vindecandu-se singur? Cum poate chiar cel mai bun maestru de auto-vindecare sa vindece criminalii nebuni? Nu are nici un sens. Nu a fost logic, asa ca am respins povestea. 
Cu toate acestea, am auzit din nou, un an mai tarziu. Am auzit ca terapeutul a folosit un proces de vindecare Hawaiian numita Ho'oponopono. Nu am mai auzit de ea, dar nu am putut sa-l las din mintea mea. In cazul in care povestea a fost adevarata, eu trebuie se stiu mai multe. Am inteles intotdeauna "responsabilitate totala", adica ca eu sunt responsabil pentru ceea ce cred si fac.  Noi suntem responsabili pentru ceea ce facem, nu ceea ce face altcineva - dar asta e gresit.
Terapeutul Hawaiian care a vindecat acei oameni bolnavi mental m-ar invata o noua perspectiva avansata despre intreaga responsabilitate. Numele lui este dr. Hew Len Ihaleakala. Probabil că am stat o ora vorbind la primul nostru telefon. L-am rugat sa-mi spuna povestea compelta a activitatii sale ca terapeut.
El a explicat ca a lucrat la Spitalul de stat din Hawaii timp de patru ani.
Acea sectie unde au tinuti criminalii nebuni a fost periculos. Psihologii nu reuseau sa stea mai mult de o luna acolo. Personalul era mai mereu bolnav sau pur si simplu renuntau la slujba. Oamenii mergeau prin salon cu spatele la zid de frica de a fi atacati de catre pacienti. Nu era un loc placut de trait, muncit sau vizitat. 
Dr. Len mi-a spus ca nu a vazut niciodata pacientii. El a fost de acord sa aiba un birou si de a revizui fisierele lor. In timp ce se uita la aceste fisiere, el va lucra pe el insusi. Asa cum a lucrat pe el insusi, pacientii au inceput sa se vindece.
"Dupa cateva luni, pacientii care au trebuit sa fie incatusati, li s-a permis sa se plimbe liberi, "mi-a spus." Alții, care au trebuit să fie puternic sedati de medicamente, li s-au oprit medicamentatia. Iar cei care nu au avut nici o sansa de a fi vreodata eliberati, au fost eliberati". Am fost uimit. Nu numai asta, "a continuat el," dar personalul a inceput sa se bucure sa vina la locul de munca. Absenteismul si parasirea locului de munca a disparut. Am terminat cu mai mult personal decat era nevoie, deoarece pacientii au fost eliberati. Astazi, sectia este inchisa. "
"In acest punct am pus intrebarea de milioane de dolari:"Ce faceai in tine insuti care a provocat acele persoane sa se schimbe "
"" Pur si simplu am vindecat o parte din mine care le-a creat ", a spus. 
Nu am inteles. 
Dr. Len a explicat ca responsabilitatea totala pentru viata ta inseamna ca totul in viata ta - pur si simplu pentru ca este in viata ta - este responsabilitatea ta. Intr-un sens literal intreaga lume este creatia ta. 
."Vau.  Acest lucru este greu de inghitit. Sa fiu responsabil pentru ceea ce spun sau fac. A fi responsabil de ceea ce toata lumea din viata mea spune sau face,este cu totul altceva. Cu toate acestea, adevarul este acesta: daca iei complect responsabilitate pentru viata ta, atunci tot ceea ce vezi, auzi, gusti, atingi, sau in orice fel de experienta este responsabilitatea ta, pentru ca este in viata ta.  Aceasta inseamna ca activitatile teroriste, presedintele, economia sau orice experimentezi si nu-ti place - este pentru tine , de a vindeca. Ele nu exista, un fel de a spune, doar ca proiectii din interiorul tau. Problema nu este cu ei, este cu tine, si pentru a le schimba, va trebui sa te schimbi.
"Stiu ca e greu de inteles. Vina este mult mai usoara decat o responsabilitate totala, dar am vorbit cu dr. Len, si am inceput sa realizez ca vindecarea pentru el si in Ho'oponopono inseamna sa te iubesti pe tine insuti. 
"Daca doresti sa-ti imbunatatesti viata, va trebui sa ti-o vindeci. Daca vrei sa vindeci pe oricine, chiar si un criminal bolnav psihic o faci prin vindecandu-te pe tine insuti. 
"L-am intrebat pe Dr. Len, cum a inceput propria vindecare. Ce facea el, exact, atunci cand s-a uitat la acele fisiere de pacienti? 
"" Imi tot spuneam, "imi pare rau" si "te iubesc",  in repetate randuri"a explicat el. 
"Asta e tot? 
"Asta este.

Se pare ca iubindu-te pe tine insuti este cel mai mare mod de a te schimba pe tine insuti, si cum tu te schimbi, asa schimbi si lumea. 

"Permiteți-mi să vă dau un exemplu rapid de cum functioneaza aceasta: intr-o zi, cineva mi-a trimis un e-mail care ma deranjat. In trecut, m-as fi descurcat lucrand  pe butoanele mele emotionale fierbinti sau prin incercarea de a motiva cu persoana care a trimis mesajul urat.

"Am continuat in tacere sa spun,"imi pare rau" si "Te iubesc".  Nu am spus-o la nimeni in mod special. Pur si simplu am evocat spiritul iubirii pentru a vindeca in mine ceea ce a creat circumstantele exterioare.
"Cam intr-o ora am primit un nou e-mail de la aceeasi persoana. El si-a cerut scuze pentru mesajul sau anterior. Tine minte ca nu am luat nici o masura exterioara pentru a obtine acea scuza. Nici macar nu i-am scris inapoi. Cu toate acestea, prin a spune "te iubesc," am vindecat cumva in mine ceea ce a creat el.

"Mai tarziu, am participat la un atelier de lucru Ho'oponopono condus de Dr. Len. El are acum 70 ani, considerat un saman bunic, si este oarecum retras.
El a laudat cartea mea,"The Attractor Factor". El mi-a spus ca asa cum eu m-am imbunatatit pe mine insumi, vibratiile cartii mele se vor ridica, si toata lumea le va simti atunci cand o vor citi. Pe scurt, asa cum eu m-am imbunatatit,si cititorii mei se vor imbunatatii. 
"Dar despre cartile care sunt deja vandute sau sunt in librarii? l-am intrebat.
"Ele nu sunt acolo", a explicat el, sufland din nou mintea mea cu intelepeciunea lui mistica. " Ele sunt inca in tine". Pe scurt, nu exista nici un acolo. Ar fi nevoie de o carte intreaga pentru  explica acesta tehnica avansata cu adancimea pe care o merita. 
"Este suficient sa spui ori de cate ori doresti sa imbunatatesti ceva in viata ta, nu exista decat un singur loc unde sa te uiti: in tine. Cand te uiti, fa-o cu iubire".
_________________________________________

Raspunsul simplu la toate este sa te iubesti. Nu pentru ca aceasta te face o persoana draguta, ci pentru ca in acea iubire de sine, vei gasi toate raspunsurile. 

Esti unul/una dintre cei pe care ii asteptam.



*Toate drepturile rezervate*

Niciun comentariu: