Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


joi, 29 decembrie 2016

Obiective pentru 2017

M-am gândit foarte mult despre obiectivele pentru 2017. Scopul meu nu este "de a fi fericită."

Scopul meu este de a fi acerbă în urmărirea lucrurilor pe care le vreau cel mai mult cu fiecare dram de străduință pe care o am, iar scopul meu este de a fi la fel de omenoasă pe cât sunt de aprigă.

Scopul meu este de a ierta atât pe alții căt și pe mine însumi pentru greșelile din trecut.

Scopul meu este de a fi milostivă și în uniune cu Sinele, și să îmbrățișez acel Sine ca pe un concept fluid și în continuă schimbare.

Scopul meu este de a aprecia momentele de succes, de dragoste, de râs, indiferent cât de mici sau nesemnificative par în contextul mai mare al vieții mele.

Simt ca fericirea nu are nevoie să fie un obiectiv, deoarece este un produs secundar al celorlalte lucruri pe care eu le voi umple în 2017. Sunt pregătită pentru tine 2017.

I’ve been thinking a lot about goals for 2017. My goal is not “to be happy.”

My goal is to be fierce in the pursuit of the things I want most with every ounce of effort I have, and my goal is to be just as kind as I am fierce.

My goal is to forgive both others and myself for mistakes of the past.

My goal is to be unapologetically and authentically myself, and to embrace that “myself” is a fluid and ever-changing concept.

My goal is to appreciate the moments of success, of love, of laughter, no matter how small or insignificant they seem in the greater context of my life.

I feel like happiness doesn’t need to be a goal because it’s a byproduct of the other things I will fill my 2017 with. I’m ready for ya, 2017.



<*toate drepturile rezervate*>

Niciun comentariu: